czwartek, 11 kwietnia 2024

Leśne opowieści LAYOUT - LIVE dla Alchemy of Art

 

 Witajcie scrapowicze,

przedstawiam owoc wtorkowego live. Zajęłam się kolekcją Szepty gór z cudownymi grafikami wpasowującymi się w wycieczki leśne. Stworzyłam blejtram na okrągłej bazie ok 30cm. Podczas live pokazywałam jak tworzyłam okno z którego wygląda niedźwiedź, także szczególnie zapraszam na ten moment "filmu". Praca jest niezwykle trójwymiarowa, czego nie potrafią oddać zdjęcia.
Dodam, że tło pracy dodatkowo podkolorowałam, aby było wyraźniejsze przy tak mocno nasilonych kolorach centrum. Pod drewienkami dodałam również kawałki papieru, gazy, chrobotka oraz kuleczek, uznałam bowiem, że pierwotna wersja zbyt "drastycznie" odcinała górę od dołu pracy.
Po szczegóły powstawania projektu odsyłam bezpośrednio na LIVE
 
 
 






 
Wykorzystałam
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz