sobota, 8 października 2016

CANDY TIME

!!!! CANDY TIME !!!!!

Zapraszam Wszystkich serdecznie do wzięcia udziału w zabawie w której jest do wygrania masa fantastycznych nowości, które pojawiły się ostatnio na polskim rynku, a mianowicie:

*świąteczna kolekcja papierów PiątekTrzynastego
*przeze mnie wykonane poinsecje z papieru czerpanego  Namaste
*wykrojniki oraz taśmę od CraftPassion.pl
oraz to co pojawia się u mnie ostatnio najczęściej KORONKI!!!

Kto chętny??? Zapraszam do zabawy
Będzie mi bardzo miło jeśli:
*zostaniesz obserwatorem mojego bloga
*poinformujesz o candy w nowym poście na swoim blogu

Zabawa trwa od dziś do 7 listopada i jest otwarta dla WSZYSTKICH!
Zabawa trwa równocześnie na FaceBooku
************************************************************************************

!!!! CANDY TIME !!!!!


Let me invite you to a GIVEAWAY! I've chosen for you few new polish products that I hope you will like as much as me:
*Christmas papers from Piątek Trzynastego
*My handmade poisenttias made from mullbery papers form Namaste
*Dies and tape from CraftPassion.pl
and thing that you can find almost on every my project LACES!


Who's willing to play? Don't hesitate ;)
It will be very kind if you:
*like my blog
*will publish this information in new post on your blog


Candy lasts from today till 7th of november and it's open to the world <3
If you want you can play also on my FanPage


31 komentarzy:

  1. Super nagrody!
    Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia :-).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8.11 mam urodziny. Może wygram i będę miała urodzinową niespodziankę :-).

      Usuń
  2. Dzięki temu candy obejrzałam Twoje prace, które nie zachwyciły! Pięknie tworzyszi na pewno nie raz będę tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie fenomenalne niespodzianki dla nas przygotowałaś. Staję grzecznie w kolejce po cichu licząć że a nuż??

    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, wczoraj przez przypadek robiąc porządki na blogu skasowałam posta z Twoim candy :( jednak zamieściłam już nowego, podaję tutaj nowy link http://olenkaja.blogspot.com/2016/11/same-sodkosci.html

      Usuń
  4. ale cudowności, już oczopląsu na fb dostałam, a teraz "tylko" podgrzałaś atmosferę ;) chętnie staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczności! Jestem początkującą blogerką i to moje pierwsze CANDY! Biorę udział z największą przyjemnością, może szczęście dopisze i wykonam z wygranej coś superanckiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością dołączę się do zabawy, ale z jeszcze większą przyjemnością poznaję Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudeńka, chętnie wezmę udział :)

    http://bibliotekahaftu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Banerek zabrałam, i w sumie dziękuję Ci za to, że dzięki temu mogę Cię poznać :**

    OdpowiedzUsuń
  9. z przyjemnością biorę udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe nagrody, chętnie się zapiszę, jak nie wygram, to może chociaż kwiatki jako pocieszenie dostanę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta rozdawajka - dawno już nie brałam udziału w takiej zabawie - może się uda ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu zorganizowałaś wspaniałe candy, od pewnego czasu zaglądam na Twojego bloga i podziwiam piękne prace. Uważam, że łatwo się tworzy, gdy jest się szczęśliwą posiadaczką masy nowości i dodatków. O wiele trudniej kiedy ich się nie posiada. Dziękuję, że się dzielisz z innymi:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ pyszności:)A przy okazji...cudne prace tworzysz. Już kilka podejrzałam i chciałabym sama kiedyś dojść do takiego poziomu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. z przyjemnościa dołaczam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra prezenciki,chyba raczej prezenty, albo nawet prezenciory !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Chętnie dołączam do zabawy :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne podarki się szykują, nie sposób się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne nagrody, powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajna rozdawajka. Zgłosiłam się i od razu obwieszczam, że za 4 dni CANDY ROCZNICOWE U MARZKI,z okazji 5 rocznicy trwania mojego bloga. Czekam specjalnie do 6 listopada, gdyż dokładnie tego dnia, 5 lat temu, napisałam swój pierwszy post. Też fajne niespodzianki Was czekają. Zapraszam do mnie za 4 dni: marzka30.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cuda, cudeńka - zgłaszam i ja nieśmiało swoją osobę Olu - pozdrawiam serdecznie i chętnie zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam Olu Jestem Gosia mam swoja strone na FB Gosiowe craftki mozna zobaczyc moje scrapowe sprawy melduje sie poslusznie i będę stale na twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaglądam tu chyba od zawsze z wielką przyjemnością . Twoje kursiki znam na pamięć. Dopiero się zapisałam, bo mój komputer ostatnio nieposłuszny jest. Pozdrawiam i trzymam za siebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj serdecznie, coraz częsciej pojawiam się na Twoim blogu i z ogromną przyjemnością oglądam niezwykle interesujące kursy, których już teraz Ci gratuluję i za które dziękuję. Wszystkiego dobrego Ci życzę, jednocześnie zapraszam w moje progi jeśli masz ochotę. Pozdrawiam ciepło i...biorę udział w Twoim CANDY!!! Post na kleksowym blogu. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Może jeszcze zdarze, bo strasznie się Skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. A więc wracam zaprosić na moje candy:
    http://marzka30.blogspot.ie/2016/11/candy-na-5-urodziny-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj Olu. Na wstępie chciałam napisać, że przepiękne prace tworzysz i chciałabym kiedyś być w tym dobra, tak jak Ty :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w swoje skromne progi.

    OdpowiedzUsuń