czwartek, 9 kwietnia 2015

KURS na pudełko z tekturki

Zapraszam Was na kurs na zamykane pudełeczko, które zrobimy od podstaw z tekturki!
Metoda jest prosta i myślę, że przypadnie Wam do gustu :)

Czasem zdarza mi się, że kupując bazę pod album zostaje mi 1-2 kartki, bo okazuje, się że album wyszedł zbyt "puszysty". Wtedy zawsze chowam pozostałości i wykorzystuje np do stworzenia pudełka.


Tekturki sklejamy papierową taśmą. Ja zaopatrzyłam się w nią w sklepie budowniczym :)



Przystępujemy do oklejania ulubionym papierem. Najlepiej nadaje się do tego cienki papier, który nie będzie rwał się przy zgięciach.





2 przeciwległe boki pudełeczka najpierw okleiłam papierem ok szer 9cm x wys7cm, potem przycięłam tak aby ładnie zagiął się przy przyklejaniu. Kolejne dwa obkleiłam papierem o szer 7,4cm x wys7cm.






W pracy wykorzystałam:

Pozdrawiam
Ola

8 komentarzy:

  1. Rewelacja:)
    W sam raz na pamiątka synka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo eleganckie i praktyczne pudełeczko.Jutro zabieram się za naukę i być może uda mi się stworzyć podobne ale na pewno nie tak ładne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kurs! A pudełeczko pięknie i urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Благодарю!!! То, что нужно было!)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! Spróbuję wykonać podobne na moje małe bibeloty! :)

    OdpowiedzUsuń