sobota, 14 grudnia 2019

Nocne niebo / Night sky

Dzielę się dziś z Wami kolejnym mixed mediowym projektem. Tym razem stworzylam nocne niebo ze świecącymi gwiazdami, które można włączyć i wyłączyć dzięki specjalnej instalacji z tyłu blejstramu. Próbowaliście kiedyś takiego rozwiązania? To mój pierwszy taki projekt i jestem niezmiernie wdzięczna mężowi za to, że pomógł mi ogarnąć całą instalację :)
I share with you another mixed media project. This time I create night sky with shiny stars that can be light up by the battery on the back of the canvas. Do you try such solutions? This was my first one and I am so grateful to my husband because for me, it was teribly difficult installation :)












Pracę zgłaszam na wyzwanie Zielonych Kotów

I enter my project into Lindy's Gang December Challenge

Wykorzystałam/ Supply list
Lindy's Gang Embossing powder Bavarian Blue
Lindy's Gang Embossing powder Polka Purple

8 komentarzy:

  1. praca naprawdę piękna, zachwyca mnie połączenie delikatności i bogactwa detali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje, lubie gdy jest na bogato, ale jednocześnie chciałam uwydatnic piekno swiecacych sie lampek. Bardzo się cieszę że się podoba ♥

      Usuń
  2. Piękna nietuzinkowa praca ja jestem zachwycona ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kreatywna praca i cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, starałam się, a te kolory są magiczne :)

      Usuń