niedziela, 20 września 2015

Fundacja MOGĘ-CHCĘ-POTRAFIĘ i warsztaty

zapraszam Was dziś na szczególną relację ze szczególnej imprezy. W sobotę 19 września 2015 roku zostało zorganizowane pożegnanie lata dla rodzin z dziećmi przez bliską mojemu sercu fundacjęMOGĘ-CHCĘ-POTRAFIĘ! O całej akcji możecie poczytać TUTAJ. Ja skupię się na moim kąciku przygotowanym z myślą o najmłodszych.
To był mój debiut. Pierwszy raz prowadziłam „ala warsztaty”, pierwszy raz dla tak licznej grupy i pierwszy raz nie mogłam nadążyć za Wami wszystkimi. Zmęczona, ale ogromnie szczęśliwa skończyłam wczorajszy dzień! Z Waszych opinii, które usłyszałam na koniec wynika, że i Wy byliście równie zadowoleni, a to cieszy mnie najbardziej! Najważniejsze, że dla mnie to nie koniec, a właściwy początek, bo jeszcze w tym roku, będę organizować kolejne warsztaty, ale o tym jeszcze będę pisać. Tym czasem zapraszam na dość długą fotorelację. Spójrzcie tylko na te uśmiechnięte twarze, aż serce się raduje <3

 

  

  

  

      

  

  

 

Jeszcze raz SERDECZNIE DZIEKUJĘ!! <3

Pozdrawiam
Ola

1 komentarz: