czwartek, 23 lutego 2017

Warsztaty WARSZAWA "Zimowe wspomienia" relacja

Chciałabym Wam pochwalić się moim nie lada osiągnięciem! W minioną sobotę przeprowadziłam pierwszy raz w życiu warsztaty. Jestem przeszczęśliwa, że mogłam poprowadzić je właśnie w pracowni Agateria. Przemiłe miejsce, świetnie zorganizowane i czyściutkie!
Na warsztatach moje kursantki uczyły się na temat wykorzystanie wszelakich mediów. Tworzyły struktury, warstwy, nadawały powierzchni kolorów. Wyrzywały się artystycznie ;)
A to wszystko nie mogłoby się odbyć gdyby nie fantastyczne firmy z którymi mogę współtworzyć Przyda się!, Snip Art, Piątek 13 oraz Agateria.

A temu komu najbardziej chciałam podziękować, to oczywiście moje niezastąpione kursantki!!! Dziękuję za fantastyczną atmosferę, a najbardziej za ciekawość i chęć bycia ze mną i moimi pracami <3

Muszę Wam się jeszcze przyznać, że dziewczyny wykonały tak rewelacyjną robotę, że nie mogłam się napatrzeć na ich tła. Pracowały dzielnie z mediami, które im przygotowałam i jestem szczerze z nich BARDZO DUMNA!!!

Zapraszam na fotorelację












Kilka zdjęć zaczerpniętych od Agaterii











Po więcej zdjeć odsyłam na fanpage Agaterii
Prawda, że miałam niezwykle zdolne uczennice??
Piękne prace - DZIĘKUJĘ WAM! <

Pozdrawiam cieplutko
Ola

2 komentarze: