niedziela, 19 października 2014

KURS na torcik

Kurs na torcik idealny wprost do pudełka eksplodującego. Jest to jedna z propozycji, która idealnie nadaje się na każdą okazję.

KURS NA TORCIK

Będzie nam potrzebne:


Rozpoczynamy od przygotowania poszczególnych elementów.



Używamy skrawków do wycięcia kółek, aby krążki były grubsze. Łatwiej przykleimy ścianki tortu.





Wkładamy kółka w przygotowane paski i sklejamy.



Ja lubię bardziej ozdobne torty, dlatego dokładam kolejny pasek z papieru wizytówkowego.



A tak prezentuje się moja ostateczna wersja. Miejsce klejenia ozdabiam kwiatami, tak aby tort z każdej strony wyglądał idealnie. Dodatkowo dodaje półperełki i obsypuje brokatem. I gotowe!

W pracy wykorzystałam:

    

14 komentarzy:

  1. Śliczny jest Twój torcik. Kursik bardzo przydatny i przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały kursik Olu... dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały torcik! świetny kursik

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspaniały kursik, tort prezentuje się elegancko i okazale. Na pewno wykorzystam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny, dziękuję za kursik:)Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale efekt końcowy jest piękny! Dzięki za kursik, na pewno kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurs bardzo jasny i czytelny.
    Zrobiłam swój pierwszy torcik i skorzystałam z Twoich cennych wskazówek - bardzo dziękuję.
    http://krystynas-krystynas.blogspot.com/2014/10/po-raz-pierwszy.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pożyteczny i czytelny kursik a torcik rewelacyjny! Wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oleńko !!! Dziękuję za Twój tutorial.
    Skorzystałam ...Wiadomo,mój torcik nie równa się z Twoim...
    Bo Twoje prace są niepowtarzalne,oryginalne...Podziwiam od dawna !!!
    Pozdrawiam z wielkim szacunkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaglądnęłam z ciekawosci.Fajny pomysł, a już chciałam kupowac wykrojnik

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny torcik, dziękuję za kursik i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń