poniedziałek, 9 stycznia 2023

Romantyczny layout dla Alchemy of Art


Witajcie scrapowicze,

w Nowym Roku dzielę się z Wami projektem bardzo kobiecym. Łączącym w sobie delikatność koronki i subtelność kwiatów, jednocześnie podkreślając całość eleganckim złotem i wyrazistym brązem.
Nie uwierzycie, ale po drugiej stronie tego projektu znajduje się kolorowa baza do układanki dla dzieci 😀 Miałam juz ja wyrzucić, ale doszłam do wniosku, ze świetnie nada sie jako twarda baza pod layout. Całą powierzchnię okleiłam przy pomocy gel medium, kwiecistą koronką. Zabezpieczyłam białym gesso, następnie malowałam farbami akrylowymi tak, aby pasowały do cudnej kolekcji Romantic Shabby Chic. Gdy całość wyschła, przybrudziłam ją brązową farbą. Na koniec całość rozjaśniałam białym gesso.
W tym projekcie pierwszy raz miałam przyjemność pracować na płatkach złota. Niespodziewałam się tak fantastycznego efektu. Złoto lśni idealnie zarówno na odlewach jak i na tekturkach.
Bardzo polecam tę formę zdobienia!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz