sobota, 26 listopada 2022

Kobiecy Layout

 

Witajcie scrapowicze,
ty razem przedstawiam Wam odmienny sposób (niż dotychczas) na wykorzystanie kolekcji Romantic Shabby Chic. Gdy tylko wzięłam te papiery do ręki wiedziałam, że stworzenie layoutu to tylko kwestia czasu. Bazę layoutu stanowi szósty arkusz z kolekcji. Wykorzystałam motyw ramek z arkusza i posłużyłam się nim do stworzenia głównej kompozycji. Podkleiłam w tle papierowe ramki wycięte z okładki oraz żywiczne odlewy pomalowane ciemno brązową farbą akrylową, rozjaśnione beżem i pokryte dodatkowo złotym woskiem. Początkowo praca miała zostać jedynie ozdobiona kwiatami wyciętymi z dodatkowego arkusza, ale gdy przyłożyłam do niej kwiaty 3D, przepadłam. Efekt końcowy z bukietem papierowych kwiatów 3D zdecydowanie lepiej się prezentuje niż wersja "podstawowa".










Pozdrawiam serdecznie
Ola 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz