niedziela, 15 sierpnia 2021

Kartka ze zdjęciem

 

Hej wszystkim :)
dzielę się dziś z Wami kartą wykonaną z kolekcji Pink Blossom 2 od ScrapAndMe. Pierwotna kolekcja wyjątkowo przypadła mi do gustu dzięki swoim cudownym odcieniom i ślicznym kwiatom o intensywnym kolorze. Powstało wtedy mnóstwo prac z jej użyciem. W tym roku na moim biurku z zaszczytem gości odświeżona kolekcja. Tym razem przedstawiam kartkę wykonaną z udziałem nowego papieru 06. Warstwy przycięłam niestandardowo, na dole zostawiając trochę wolnej przestrzeni z założeniem, że pojawi się tam kiedyś napis. Zdjęcie które umieściłam na środku to moja młodsza córcia. Chciałam w ten sposób pokazać, że na tejże kartce może pojawić się dowolne zdjęcie: pary młodej, dziecka, dorosłego itd. Kartka ze zdjęciem będzie niezwykłym podarunkiem dla kogoś wyjątkowego.









 UŻYTE MATERIAŁY / SUPPLY LIST
Wykrojniki Fantasy dies 
Kwiaty 3D I am roses 3D flowers 
Papiery ScrapAndMe paper

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz