czwartek, 5 sierpnia 2021

Blejtram w kształcie koła

Witajcie!
Mamy już sierpień, a ja dopiero nadrabiam zaległości! Praca powstała już w maju dla fantastycznej firmy Fantasy z wykorzystaniem ich świetnych wykrojników. Ja jednak ciągle nie miałam wystarczająco czasu, aby się nią pochwalić na łamach mojego bloga. 
Pracę wykonałam na kołowej bazie HDF od SnipArt. Najpierw stworzyłam niebieskie tło przy pomocy pasty strukturalnej oraz niebieskich farb akrylowych. Następnie urwałam papier z kolekcji Aquarelles od ScrapAndMe i przyozdobiłam kwiatami z tejże kolekcji. Całość odzobiłam skrapkami wyciętymi z wykorojnikow Fantasy dies i dodałam moje ulubione kwiaty od I am roses. Jestem przeogromnie ciekawa Waszej opinii na temat tej pracy :) Jakie macie odczucia?












 UŻYTE MATERIAŁY / SUPPLY LIST
Wykrojniki Fantasy dies 
Kwiaty 3D I am roses 3D flowers 
Papiery ScrapAndMe paper
Tekturki SnipArt Chipboards

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz