piątek, 10 kwietnia 2020

Niebieski layuot / Baby in blue LO

 Witajcie kochani,
po długiej przerwie przychodzę do Was z kolejnym layoutem wykonanym na podstawie
papierów od ScrapAndMe, udekorowanym przepięknymi kwiatami od I am roses
Hello everyone,
after long pause I share with you my next layout made with
lovely ScrapAndMe papers and fabuous flowers from I am roses!



Jednak nim przejdę do zbliżeń chciałam się z Wami podzielić cudowną informacją, że od dziś będę inspirować Was na łamach bloga I am roses! Jestem prze szczęśliwa, że mogę być częścią tak wspaniełego zespołu projetkowego. Mam nadzieję, że spełnie Wasze oczekiwania i zainspiruję Was do tworzenia pięknych projektów z udziałem kwiatów od I am roses.
Before I show you details I want to share with you fabulous news. I become a part of I am roses DT. I am super happy about it and hope that I will reach your expectations and inspire you to create beautifull projects with fantastic I am roses flowers.






I enter my project into AgiArt Gallery
I used Frame, Doily


Po szczegóły wykonania projektu odsyłam na boga I am roses

UŻYTE MATERIAŁY / SUPPLY LIST
Papiery ScrapAndMe paper
Kwiaty 3D I am roses 3D flowers 

4 komentarze: