poniedziałek, 18 marca 2019

Nietypowy album / Fancy album

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moim stojakiem na ubrania z MDF od Snip Art pełnym dekoracji z kolekcji Vintage Boutique, przystrojonym w cudowne papiery kolekcji Pink Blossom od ScrapAndMe. Sam stojak udekorowałam jedynie farba i gesso. Dużo więcej zadziało się na poszczególnych wieszakach, które są pełne surowych tekturek od Snip Art oraz pięknego kwiecistego papieru. Całość utrzymana w kolorach beżu i różu. Moje ulubione połączenie :)
Ostrzegam czeka Was duuuuuużo zdjęć do przejrzenia ;)
Today I want to share with you my MDF waredrobe from Snip Art full of chipboards from Vintage Boutique collection and fabulous papers from ScrapAndMe Pink Blossom collection. Main closet I decorated with matte paint and gesso while five hangers besides the paint has a lot of raw SnipArt chipboards and flower paper. All in beige and pink colors, my favourite one!
























 Dziękuję za cierpliwość :)
Thank you for your patience :)

Pracę zgłaszam na wyzwanie do / I enter my project for
Mar IAR challenge

Kwiatów CI u mnie pod dostatkiem dlatego zgłaszam się na wyzwanie do Cherry Craft :)



Tworząc album przyświecała mi myśl tego co za oknem już niebawem się pojawi - wiosny!
Pięknie przystrojonej w cudną zieleń i kwiaty :)

UŻYTE MATERIAŁY / SUPPLY LIST
Tekturki SnipArt chipboards
Papiery ScrapAndMe paper
Wykrojniki Craft Passion dies
Kwiaty I am roses flowers

14 komentarzy:

  1. Absolutnie niesamowita praca, ciężko znaleźć słowa. Piękna ta szafa. Najbardziej z tekturek to ten centymetr i naparstek mi się spodobał. A to jak jest ukwiecona to niesamowite. Olu fantastyczna praca.
    Najciekawsza forma albumu jaką widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za te cudowne słowa. Już dawno chciałam się zmierzyć z tą szafą, ale nie wiedziałam od czego zacząć. Na szczęście jakoś samo przyszło :) Uwielbiam tekturki od Snip Art, a moim konikiem są papiery. Udało się je połączyć w elegancką całość :)

      Usuń
  2. I papiery cudne :-) 🌸 wszystko zresztą :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za kreatywność! Praca na najwyższym poziomie. Nie mogę się napatrzeć :) Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycam się za każdym razem, gdy je widzę! Są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego, niesamowitego i jakże zachwycającego, brak mi słów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaaardzo się cieszę że się spodobała 💛

      Usuń
  6. Niezwykły album, fantastyczna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodkie! Przepiękne i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń