sobota, 19 stycznia 2019

Zima za pasem / Winter time

Znacie bazy modułowe od SnipArt? Musiałam mieć jedną. Nie mogłam się oprzeć. Postanowiłam rozpocząć od zimowego projektu i szczęśliwie go ukończyłam. Nie ma u nas śniegu tej zimy to stwierdziłam, że chociaż go sobie wysmaruje :) Mój w całości mixed mediowy projekt. Pierwszy w tym roku i mam cichą nadzieję, że kolejny pojawi się już niebawem
Do you know SnipArt modular bases? I needed to have one. I decide to start with winter project and finally finished it! We do not have snow this winter so I thought I will make fake one ;) Totally mixed media project. My first this year and hope to have next one very soon.










UŻYTE MATERIAŁY / SUPPLY LIST

Tekturki Snip Art Chipboards

5 komentarzy:

  1. Boska i mega pozytywna praca. <3 Kocham zimę, cudnie oddałaś jej piękno. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęsknie za zimą i to bardzo, cieszę się, że i Tobie spodobał się mój projekt :)

      Usuń
  2. Olu, cudowna taka zima :) Przepiękny widoczek stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nice article great post comment information thanks for sharing.
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń