poniedziałek, 16 lipca 2018

Scrap With Me ;)

Chciałabym się z Wami dziś podzielić ślubną kartką wykonaną z papierów, które wydała moja bardzo bliska koleżanka. Jestem z niej przeogromnie dumna i życzę jej oraz jej firmie ScrapAndMe wszystkiego co najlepsze! A co mnie jeszcze bardzo cieszy to fakt, że papiery wywędrowały z Polski nawet do Irlandii do sklepu w którym mam przyjemność tworzyć tj. 14Craft Bar! Kolekcja ma tak wiele cudnych kwiatów do wycinania i tworzenia, że nie można się jej oprzeć! Dodatkowo powiem, że kwiaty z tej kolekcji niezmiernie przypominają mi moje foamiranowe ;)

I want to share with you today wedding card made with papers that my very close friend has produced. I am so proud of her and wish all the best for her company Scrap And Me. And also I am so happy that 14 Craft Bar have them in their shop <3 There is so many beautiful flowers to cut and to create with them and what is fantastic, that they look a little bit like the one I make by foamiran ;)






UŻYTE MATERIAŁY / SUPPLY LIST
Papiery ScrapAndMe Papers
Pozostałe materiały 14CraftBar  materials

3 komentarze:

  1. Ile energii w tej kartce! Piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję, energetyczni ludzie zarażają pozytywnie <3

      Usuń
  2. Przepiękna jest! Cudne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń