piątek, 13 października 2017

DT Przyda się! - Kartka z okazji Dnia Nauczyciela / Teacher's day card


Już za chwileczkę będziemy obchodzić bardzo ważne święto, a mianowicie Dzień edukacji narodowej! Część z Was na pewno obchodzi go, czy też samych, czy też z dziećmi ;) . Dla mnie osobiście (choć nie jestem w żaden sposób związana z edukacją) to bardzo ważny dzień. Każdym wykonanym podziękowaniem składam hołd nauczycielom, bo gdyby nie oni to z pewnością nie byłabym tutaj gdzie jestem! Ich pasja i wytrwałość pozwala naszym dzieciom brnąć przez życie bogatsi o niezbędne informacje i umiejętności!
Tym razem przedstawiam dość stonowaną kartkę, gdyż jest ona wykonana od dorosłych "uczniów" dla Pani Profesor "od prawa". Postawiłam na eleganckie beże z papieru scrapowego z Galerii Papieru. Tytuł kartki umieściłam w efektownej ramce od Snip Art, delikatne ją postarzając z pomocą tuszu i gąbeczki. Aby jednak tradycji stało się zadość na kartce znalazły się również kwiaty. Tym razem wykonane ręcznie z foamiranu

1 komentarz: