piątek, 23 czerwca 2017

DT Przyda się - Podziękowania dla nauczyciela

Dziś koniec roku przygotowałam z tej okazji kartkę, w ramach podziękowań dla nauczycielki. Nie jest to jednak zwykła kartka. Jej wymiary to 23x17cm gdyż w środku będzie skrywać duży bon! Takie projekty to wyzwanie, gdyż osobiście nie jestem w stanie wykonać takiej kartki z jednego arkusza papierów. Bazuję bowiem na papierze scrapowym oraz wizytówkowym A4. Ową kartkę wykonałam z dwóch osobnych papierów i połączyłam łącznikiem, który jest ledwo widoczny. Na pierwszy rzut oka, kartka wydaje się normalnej wielkości, ale biorąc ją w ręce od razu czujemy jej wagę i wielkość! ;)

Kartę wykończyłam papierami scrapowymi od Lemoncraft, które potraktowałam nożyczkami, odcinając część kwiatową i dekorując ją w tym miejscu efektownym borderem z wykrojnika oraz pociętą na kawałki tekturkową serwetką firmy Snip Art. Przy tak dużych projektach kwiaty z foamiranu, aż się proszą o użycie, więc i tutaj nie mogło ich zabraknąć. Przy wielkoformatowych pracach łatwo jest przesadzić z dodatkami, gdyż czasem można mieć problemy z zagospodarowaniem przestrzeni, dlatego w tym wypadku postawiłam na delikatny kwiatowy bukiet. Na końcu posta, starałam się Wam "na sobie" przedstawić wielkość kartki. Jak Wam się podoba?

1 komentarz: