poniedziałek, 24 kwietnia 2017

DT Fabrika212 - KURS na ścinkową kartkę / Paper snip card tutorial

Mam dziś dla Was KURS wideo na typowo ścinkową kartkę. Wykorzystałam w niej kawalki scrapowych papierow, ktore pozostały mi z przygotowywania zaproszeń komunijnych :) Stety i niestety, ostatnio stwierdzam, że bardzo dużo rzeczy może mi się "jeszcze" przydać i zbieram je. Po prostu nie mogę ich wyrzucić i czekają na swoją kolej. Wkrótce wymyślam im nowe zadania :)
Today I prepared for you video tutorial for card made all from small papers that are left from different projects. Lately I had to make some communion invitations and a lot of paper snips are left. I am the person that is collecting all garbages and later use, the same was with those papers. I simply couldn’t throw it out.  Finally I decided what to do about them.

Papierowe ścinki są świetne do tworzenia niekowencjonalnych teł dla kartek i nie tylko. W dzisiejszej kartce wykorzystalam koronki oraz dziurkacz. Uważam, że efekt końcowy jest świetny i na prawde się trzeba skupić, aby stwierdzić, że praca została stworzona ze "śmieci" ;)
Paper snips are perfect for making unusual backgrounds for your projects, not only cards. With this one I used a lot of lace and punching. I think it looks really nice and nobody would notice that is made from “trashes” ;)


  


KURS VIDEO / VIDEO TUTORIAL

Życzę kreatywnego dnia
Have a wonderful day
Pozdrawiam / Hugs
Ola

5 komentarzy:

  1. Piękna karteczka! Pomysł rewelacyjny - kupuję! Dzięki za kurs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Cieszę się, ze się spodobał :)

      Usuń
  2. Prawdę mówiąc, nigdy takich karteczek nie robiłam, ale sposób pokazany na kursiku fantastyczny. Człowiek uczy się całe życie. Aby jednak takie cudeńka robić, trzeba mieć wyobrażnię i wprawę. Przesyłam serdecznie pozdrowienia i dzięki za filmik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś musi być ten pierwszy raz ;) Najgorsze w tym wszystkim jest to, że w sumie każdy "przydaś" jest dobry, nawet ten najmniejszy. Tylko pytanie - gdzie to wszystko pomieścić ;)

      Usuń
  3. Super sprawa. Do tej pory, aby wykorzystać resztki papierów, brałam jedynie kartki patchworkowe:)

    OdpowiedzUsuń