czwartek, 18 sierpnia 2016

DT Przyda się! - Retro ślub

Ikemo01
W prawdzie od jakiegoś czasu  panuje wyjątkowa moda na styl prost, bez zbędnych dodatków, ja bez tych dodatków nie mogę się obejść. Dziś starałam się wyjątkowo połączyć prostotę (która w moim mniemaniu idzie w parze z minimalizmem ;) ) oraz tak kochany przeze mnie styl retro. Nowa kolekcja Galerii Papieru wprost sama się prosi o przybrudzenia i darcia. Tak też się stało w mojej pracy. Strzępienia, koronki, ale.... w brew pozorom minimalizm, który przejawia się w subtelnym bukiecie kwiatowym jak i delikatnych dodatkach osadzonych warstwowo zachowując efekt  trójwymiarowości. Dokładnie tak, aby uwydatnić piękno i elegancję papierów scrapowych.
Ikemo02Ikemo03Ikemo04Ikemo05

W pracy wykorzystałam
Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Wow so many beautiful details. I love the lace with the doily. Your roses are gorgeous Thanks for joining the Cheery Lynn Designs challenge. Best of Luck to you.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card! Thanks so much for participating in the Cheery Lynn Designs Challenge this week and good luck.

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a sweet card and great addition to our challenge. Thanks so much for joining us at Cheery Lynn Designs. Hugs from Ginny at Polly's Paper Studio.

    OdpowiedzUsuń