czwartek, 18 sierpnia 2016

DT Przyda się! - Retro ślub

Ikemo01
W prawdzie od jakiegoś czasu  panuje wyjątkowa moda na styl prost, bez zbędnych dodatków, ja bez tych dodatków nie mogę się obejść. Dziś starałam się wyjątkowo połączyć prostotę (która w moim mniemaniu idzie w parze z minimalizmem ;) ) oraz tak kochany przeze mnie styl retro. Nowa kolekcja Galerii Papieru wprost sama się prosi o przybrudzenia i darcia. Tak też się stało w mojej pracy. Strzępienia, koronki, ale.... w brew pozorom minimalizm, który przejawia się w subtelnym bukiecie kwiatowym jak i delikatnych dodatkach osadzonych warstwowo zachowując efekt  trójwymiarowości. Dokładnie tak, aby uwydatnić piękno i elegancję papierów scrapowych.
Ikemo02Ikemo03Ikemo04Ikemo05

W pracy wykorzystałam
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Wow so many beautiful details. I love the lace with the doily. Your roses are gorgeous Thanks for joining the Cheery Lynn Designs challenge. Best of Luck to you.

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a sweet card and great addition to our challenge. Thanks so much for joining us at Cheery Lynn Designs. Hugs from Ginny at Polly's Paper Studio.

    OdpowiedzUsuń