poniedziałek, 18 stycznia 2016

DT Piątek Trzynastego - Notes

Witam
w tym roku rozpoczęłam wiele nowych rzeczy. Z Piątkiem Trzynastego stworzyłam nowy projekt z którego jestem bardzo dumna. Notesy, bo o tym mowa, wyglądają wprost nieziemsko ozdobione craftowym papierem z błyszczącymi, złotymi sercami. Muszę wpierw nacieszyć oczy zanim dodam coś jeszcze na front okładki w pierwszym notesie. Drugi natomiast wykonałam tą samą metodą, ale tym razem odważyłam się na dodanie słodkiej sówki na okładkę!

Hi,
this year I start with many new things. With P13 I create new project and I am very proud of it. Notebooks, because this is what I am writing about. It looks just amazing with craft paper and shiny, gold hearts on the cover. That is why I have to make the best of it before adding something to the fornt in the first one! Second notebook made the same method, but this time I used cute owl to the front.


Pięknie się błyszczy!
Beautiful and shining!


Każdy jeden notes starannie obszywałam na maszynie
Each notebook I sew carefully on the machine




 Wykorzystałam / I used
    



 Pozdrawiam cieplutko / Greet warmly

1 komentarz: