niedziela, 14 grudnia 2014

Tagi na prezenty / Ozdoby świąteczne

Witam,
tym razem przygotowuje się do Świąt Bożonarodzeniowych pełną parą. Kartek już narobiłam, teraz czas na pakowanie prezentów. Przygotowałam cudne zawieszki na prezenty - z przodu ozdobne - z tyłu miejsce na imię :) Z tym, że.....
...mieszkamy z narzeczonym już w "naszym" mieszkanku i będziemy mieć w tym roku pierwszą "naszą" choinkę. Po pokazaniu przedmężowi mojego arcydzieła ;) stwierdził, że nie będziemy zawieszek dawać na prezenty tylko zostawimy na choinkę i tym samym pozostaje mi przygotować kolejne tagi na prezenty :) (ale się rozpisałam).


Przypomnę jeszcze tylko, że dziś ruszyło wyzwanie Tagowe w CRAFTfun, gdzie zobaczycie inne inspiracje, idealne wprost na prezenty (klik na banerek)







Tym czasem swoje ozdoby zgłaszam na wyzwanie ekspresowe w Rapakivi, gdzie tematyką są własnie ozdoby świąteczne (klik na banerek)



W pracy użyłam:
*cudownych papierów od Rapakivi
*niezastąpionych badzików od CRAFTfun
*gwiazdeczek tekturkowych
*oraz jelonka z limitowanej edycji 

Pozdrawiam serdecznie
Ola

2 komentarze: