środa, 19 listopada 2014

Pokaz Wrocław DJWC

Witam,
przedstawiam Wam relację z pokazu, który miałam przyjemność prowadzić we Wrocławiu w minioną niedzielę. Dzięki przecudownej ekipie Przyda się! i ich produktom, mogłam zaprezentować Wam powstawanie pudełka eksplodującego. Miałam fantastyczną publiczność, której chciałabym serdecznie podziękować za wsparcie, ogromne zainteresowanie i niekończące się pytania! Było przesympatycznie! Jednocześnie chciałabym zaznaczyć, że na Waszą prośbę w najbliższym czasie pojawi się na blogu krótki kurs na kokardkę z wierzchu pudełka! Zdradzę Wam moją słodką tajemnicę na stworzenie bujnej i ujmującej kokardki :)
A teraz czas na krótką fotorelację:


Przedstawiłam niezastąpioną bigownicę 30x30 Marthy Stewart!



Tekturki 3D , które idealnie nadają się do środka pudełek eksplodujących!




Nie mogło też zabraknąć gilotyny 30x30 Marthy Stewart!






Na koniec były autografy :)


Dziękuję wszystkim - to był dla mnie bardzo wyjątkowo spędzony czas!
Ola

5 komentarzy:

  1. Bardzo żałuję, ze nie mogłam być na pokazie
    IV DJWC było wspaniałe, liczę na powtórkę niebawem
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. jednym słowem spotkanie udało się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na drugim zdjeciu widze kol z sanatorium Lucynkę.Jeśli to czytasz Lucynko to odezwij się. na email
    dhszczypiorek@interia.pl

    ciesz e się ze spotkanie takie twórcze

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej czemu ja nie mieszkam bliżej....

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiała być świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń