poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Podziękowania dla rodziców

Witam,
przedstawiam Wam dziś album z podziękowaniami dla rodziców Państwa Młodych. 
Wykonany w kolorze nadziei z dodatkiem delikatnego kremu. Głównymi ozdobami, nadającymi charakter pracy są śliczne tekturowe napisy, których przekaz jest subtelny i ujmujący!



 






W pracy wykorzystałam:
*ornament z serii florystycznej mojego pomysłu
*ramka wiktoriana w owalu
*napis Miłość kwitnie wokół nas
*napis Na zawsze razem
*napis Carpe diem
*napis Ciesz się chwilą
*ramkę z tego zestawu
*serduszka
*słowo Podziękowania
*grzbiet drutowy
*papiery Usłane Różami ten i ten
*taśmę washi koronkową
*ecru papier czerpany Namaste (z którego wykonałam kwiaty)

Pozdrawiam
Ola

6 komentarzy:

  1. jak powiem, że jest fantastyczny- to będzie za mało...jest mega fantastyczny i przepiękny!!:...ech...mogli by w tym Polskim dodać jeszcze parę taki słów, które bym mogła użyć jak cos mi sie mega podoba:) :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny, zakochałam się w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kolory! Piękny album:)

    Słonecznie i ciepło pozdrawiam -Gosia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. po prostu piekny!!! woooooow :)

    OdpowiedzUsuń