sobota, 23 listopada 2013

Buty!

Witam,
post ten poświęcam butom...
...stylowym, eleganckim, wysokim, po prostu pięknym i niewygodnym :P
Co kompletnie nie oznacza, że w nich nie chodzę ;)



Nieudolnie próbuje swoich sił w tworzeniu LO. Do stworzenia tego scrapa wykorzystałam Vintage Memories Studio75, zielone listki z papieru czerpanego Namaste, znalezione gdzieś w pudełku tekturki niewiadomego pochodzenia ;) piękny kwiat z Namaste oraz dziurkacz EK Succsess z Craft4You dzięki któremu powstały te śliczne koronki. Do "pociapania" bazy wykorzystałam Media Ayeedy akrylową pastę oraz brązową perłową mgiełkę, gdzie nie gdzie też psiknęłam delikatną mgiełką firmy Ranger odcień Cappuccino również z Craft4You.
Pracę została wyróżniona w "paseczkowym wyzwaniu" w Craft4you.



Praca została wyróżniona w wyzwaniu w 13arts "Shoes&colors" jako najlepszy projekt polski

za co bardzo DZIEKUJE!

Bardzo proszę o obiektywne komentarze co do tej pracy, na ich podstawie będę wiedzieć na co mam zwrócić uwagę tworząc kolejne LO. Z góry bardzo dziękuję :)
Pozdrawiam
Ola

8 komentarzy:

  1. Mi się podoba, pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obiektywny komentarz jest taki ze robisz mi konkurencje :P.....hehehe....cudna kochana, cudna praca!:)...te maziaje i w ogóle.....mrrrr:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne LO! Nie ma się czego czepić :) Fajnie dobrane kolory - korespondujące ze zdjęciem, układ i kompozycja wyważone - brawo! :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu 13 arts :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nieudolnie? no ja cię proszę, lo idealnie oddaje charakter zdjęcia, piękna praca! dzięki za udział w wyzwaniu 13arts :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobala mi sie Twoja praca i to ze zainspirowalas sie sliczna para...pozdrawiam serdecznie i dziekuje za zabawe z 13 arts

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful project! Those slippers are gorgeous! Love the beautiful blossom and lacy trimmings! Thanks for joining along with the 13 arts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa paca, dużo się tu dzieje.

    OdpowiedzUsuń