sobota, 27 lipca 2013

Delikatna kompozycja

Witam,
dziś postanowiłam skorzystać z "nowo" zakupionych papierów z II DLWC z Magicznej Kartki. Przyznam szczerze, że zdjęcia w sklepie kompletnie nie oddają ich uroku! Do tego wykorzystałam papier czerpany z Namaste i w końcu odważyłam się wykonać własnoręcznie stokrotki. Są urocze :)





Praca wyróżniona w wyzwaniu Magicznej Kartki


Na specjalne życzenie Ani ;) podaje informacje odnośnie wykrojnika do stokrotek.
Jest to Joy 6002/0024 (ja zakupiłam na Przydasiu po przystępnej cenie). Wykrojnik jest super ponieważ NIC więcej nie trzeba docinać, przycinać, tylko przejeżdżamy przez maszynkę i formujemy. Na starym blogu Namaste pokazałam jak można inaczej jeszcze wykorzystać ten wykrojnik tworząc "gnieciuchy"  zapraszam :) 

Pozdrawiam serdecznie
Ola

11 komentarzy:

  1. Stokrotki sa cudne
    Piękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  2. Stokrotki są genialne :-) zresztą kartka też niezwykłej urody... Zdradź proszę jakiego wykrojnika użyłaś do kwiatków? Napatrzeć się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wykrojnik to Joy 6002/0024. Pozdrawiam

      Usuń
  3. przepiękna kartka! śliczne stokrotki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje serdecznie za przemiłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekne kwiaty, ramka i perly :) Swietna praca !Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj oj oj jakie cudeńko. Jestem zauroczona. Dziękuję za wspólną zabawę z MK

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna a stokrotki prezentują się wyśmienicie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bardzo ciekawie użyta mapka, kartka prześliczna i taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń