poniedziałek, 17 czerwca 2013

Przepiśnik

Witam,
dziś moje nowe dzieło ;) Pierwszy w życiu przepiśnik, zrobiony trochę inaczej niż "wszyscy" robią. W całości wykonany z papierów ze Studio75 "Sweet home". Wykrzystałam tutaj motyw sztućców ze Scrapińca, stempel z Agaterii oraz zawieszkę "Made with love" z Craft4You. W środku zaś zrobiłam dwie kieszonki, na karktowe przepisy ;)







Czekam z niecierpliwości na Wasze opinie. Ciekawi mnie co Wam najbardziej służy prowadząc kulinarne notatki, a czego Wam nabardziej brakuje w Waszych mini książkach kucharskich...

Pracę zgłosiłam na wyzwanie "Słodko i pysznie" w Studio75 i dostałam WYRÓŻNIENIE :) za które bardzo serdecznie dziękuję :)

Pozdrawiam i serdecznie dziękuje za tak liczne komentarze w "Rozdartym Ślubie"
Ola

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny przepiśnik.Ja cenię sobie w takim zeszyciku kieszonkę na jakieś karteluszki:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. super przepiśnik, fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny przepiśnik! śliczne wykonanie:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75.

    OdpowiedzUsuń
  4. Baardzo fajne wykonanie! Na żywo świetnie sie prezentuje- warto wypieścić taki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki pozytywny ten przepiśnik, bije od niego radość! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Studia75!

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszny jest, dziekujemy za udział w wyzwaniu s75 ;)

    OdpowiedzUsuń