sobota, 23 lutego 2013

Nienaganne pudełeczko

Witam, dziś zapraszam na krótką historyjkę :)
To miała być kartka na urodziny, a zrodziło się pudełko na piękny sutaszowy prezent!
Gdy zobaczyła CO mam zapakować myślałam, że nie podołam zadaniu. Z pomocą przyszły ciemne papiery Glitz kolekcji French Kiss (baardzo polecam ;) ) i TEN róż prawdopodobnie Simple Stories kolekcja Fabulous, do tego napis od Joli i ręcznie wykonany kwiatek z odrobiną bandaża ;)
Zapraszam do oglądania:






A oto i cudo które pakowałam:


Pudełeczko zgłaszam na wyzwanie blog.scrapuj.pl z serii fotoinspiracje.
Przypominam o trwającym u mnie CANDY . Zapraszam serdecznie :)

Pozdrawiam gorąco
Ola

9 komentarzy:

  1. Kwiatek bardzo fajny, zresztą wszytskie Twoje kwiatki takie są....dopracowane :) Pudełko również mi się podoba!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełko!!! Kwiatek cudny i kolory :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. super pudełko i extra kwiatek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojojo , ale śliczne pudełeczko , wiem coś o pudełkach ...dla mnie zmora ... lubię robić kartki ale jak przychodzi zrobić do nich pudełko zaczynam mieć dreszcze.... super dopieszczone

    OdpowiedzUsuń
  5. Solidne wykonanie! Gratuluje pomysłu ! Super praca !

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladne pudelko a prezent wyśmienity

    OdpowiedzUsuń