niedziela, 23 stycznia 2022

Bądź odważny - layout

Ałuuuuuu..... :)
To był najpiekiejszy odgłos jaki "robiła" moja córcia, gdy uczyła się mówić. Pamiętam kiedy w aucie nie chcelismy, zeby zasnęła i prosiliśmy ją, zeby odpowiedziała "Jak robi wilk?"To było najsłodcze i najczulsze "Ałuuu" jakie kiedykowiek słyszałam :D 

Pomimo tak kolorowych wspomnień "Panią z wilkiem" postanowiłam oprawić w stonowaną paletę, rozświetlając ją złotem. Bazę pracy narysowałam na tekturze falistej i skleiłam ją z papierem od Scrapandme z kolekcji Grounge Backgrounds. Do budowy tła zdjęcia wykorzystałam tekturki od SnipArt i moldy od Finnabair.









 

2 komentarze:

  1. Twoje dzieło wygląda bardzo ciekawie, gdybym sam był autorem to znalazłoby miejsce wewnątrz gabloty ekspozycyjne która stoi u mnie w salonie by wszyscy goście mogli to zobaczyć i się nie kurzyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pieknie! To dla mnie miłe wyróznienie!

      Usuń