czwartek, 12 sierpnia 2021

Layout Rodzinny

Ten rok obfituje w prace z moimi bliskimi, takie z głębi serca. Zawsze podziwiałam prace moich kolegów i koleżanek z pięknymi zdjęciami. Teraz sama mam ich coraz więcej, a co najważniejsze zdecydowana większość to moja rodzina. Uwielbiam te nasze wspólne chwile. Nie wypuszczam ich z myśli, nawet kiedy przesiaduje w swoim "kartkowym" świecie :) 
Pracę stworzyłam na bazie jednej z najpiękniejszych kolekcji od ScrapAndMe Bright and Soft. wybrałam papier z kwiatami ułożonymi w okrąg i na ich podstawie zbudowałam kompozycję. Dodatki stanowią elementy wycięte z wykrojników od Fantasy dies oraz moje ulubione kwiaty od I am roses.








 UŻYTE MATERIAŁY / SUPPLY LIST
Wykrojniki Fantasy dies 
Kwiaty 3D I am roses 3D flowers 
Papiery ScrapAndMe paper

1 komentarz: