poniedziałek, 20 lipca 2020

Niebo nocą / Night sky

Tym razem dzielę się z Wami moim nocnym blejtramem. Pewnego dnia wyglądałam przez okno i zauroczyłam się przepięknym niebem pełnym cudownie błyszczącymi gwiazdami, wtedy powstał pomysł na tą pracę. 
Całość po sklejeniu pokryłam cobaltową farbą akrylową następnie rozjaśniałam "głaskając" powierzchnię żółtą farbą akrylową oraz woskami. Na koniec dodałam chlapania białą farbą akrylową.
This time I share with you my night sky canvas. I decided to look out from the window one day and saw this wonderful sky full of shiny stars and that is how the project came out. I cover everything with cobalt acrylic paint and smoothe it with yellow acrylic paint and waxes, at the end I ad some splashes with white acrylic paint.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz