środa, 8 stycznia 2020

Pomyśl życzenie / Make a wish

Po mimo tego, że właściwy post ukazał się już w zeszłym roku, ja dzielę się z Wami nim dopiero dzisiaj. To mój post pożegnalny dla Craft Passion z którym spędziłam ostatnich wspaniałych kilka lat (jak to brzmi :) ). Jak już wspominałam na blogu Craft Passion bardzo dziękuję za cały ten czas cudownej wspólpracy, świetne produkty na ktorych przyszło mi pracować oraz przyjaźnie które zawarłam podczas bycia w DT. To był dla mnie wyjątkowy czas i ważny "przystanek" w osobistym rozwoju. Jednak ten rok przynosi mi kolejny jeden bardzo ważny obowiązek, któremu oddaje całą siębie i przez jakiś czas nie będę miała czasu na inne przyjemności <3
This is my last post for DT Craft Passion. Although is was posted before New Year, I share it with you today. As I wrote on Craft Passion blog I want to thank for all those years of teamwork. great products and friendship. It was very important "stop" to develop myself and I am so grateful it to come. I had wonderful time with Craft Passion but this year bring me one new sweet responsibility I will devote to and for some time I will have no time to take care of my hobby <3






UŻYTE MATERIAŁY / SUPPLY LIST
Wykrojniki Craft Passion dies
Papiery 
Craft Passion paper
Tekturki
 Snip Art chipboards

1 komentarz:

  1. Tag jest cudowny, a na żywo jeszcze piękniejszy, dziękuję że mi go podarowałaś :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń