piątek, 29 listopada 2019

DT Craft Passion - Gwiazdy nocą / Midnight time


Odkąd stałam się mamą mam zdecydowanie mniej czasu na scrapbooking. A od stycznia będzie go jeszcze mniej, bo moja córeczka będzie miała siostrzyczkę, a mój wolny czas będzie należał właśnie do nich <3 Z tego powodu na jakiś czas rezygnuje z kartek na rzecz mixed media, które siedzą głęboko w moim serduszku, ale zawsze miałam na nie zbyt mało czasu.Ostatnia kolekcja Craft Passion Glamour Dreams ze swoimi mocnymi kolorami wprost inpsiruje mnie do tworzenia LO. Dlatego i dziś dzielę się z Wami pracą o głębokim granatowym kolorze z ręcznie robionymi, foamiranowymi kwiatami oraz zaembosowanymi liśćmi. Since I become a mum, I have less time for crafting. However in January my child will have sister and my hooby time will be their time :D For this reason, I decided to take the cards away for some time and go inside the mixed media. The thing that is very close to my heart but I have never enough time to make anything :D Latest collection Glamour Dreams with it's deep colors inspire me to create layouts. That is why today I share navy blue creation with hane made foamiran flowers and embossed leaves. I hope you enjoy it!







UŻYTE MATERIAŁY / SUPPLY LIST
Wykrojniki Craft Passion dies
Papiery 
Craft Passion paper
Tekturki
 Snip Art chipboards

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz