niedziela, 11 sierpnia 2019

DT Craft Passion - Kartka śluba z aniołkiem / Wedding card with angel

bardzo spodobały się te urocze maleńkie aniołki. Czyż one nie wyglądają słodko? Tworząc moją dzisiejszą pracę wykorzystałam delikatna kolekcje Romantic Day&Gold od Craft Passion oraz ręcznie robione kwiaty z papieru czerpanego z wykrojników poinsecji.
I really enjoy those little angels. They look so sweet <3 aren't they? On my todays card I used delicate Romantic Day&Gold collection from Craft Passion and mullberry flowers made with poisentias die. As you see the die is perfect even for wedding projects ;)






UŻYTE MATERIAŁY / SUPPLY LIST
Wykrojniki Craft Passion dies
Papiery 
Craft Passion paper

5 komentarzy:

  1. Subtelna i delikatna praca ❤️
    Aniołek wkomponował się idealnie.
    Gdzie można go nabyć?
    Pozdrawiam serdecznie ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziekuję <3 Aniołek jest z lekkiej masy Marthy Stewart z foremki silikonowej, którą kiedyś zakupiłam na zlocie. Niestety nie jestem w stanie powiedzieć, gdzie takie foremki można w tej chwili kupic.

      Usuń
  2. Bardzo ładne kwiaty, ale podejrzewam że są sztuczne. Ja uwielbiam prawdziwe kwiaty sam hoduję, żeby dobrze rosły stosuję stymulatory wzrostu, są zawsze bardzo kolorowe i pachnące.

    OdpowiedzUsuń