poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Kartki komunijne / Holy Communion cards

Dziś mam dla Was kilka kartek, które wykonałam na tego roczne komunie. Wykorzystałam śliczne nowości od Snip Art w postaci hostii z gołąbkami. Jako elegancki dodatek, a tym samym liście, użyłam tekturek z bluszczem. Uważam, że kolekcja Wandering Ivy świetnie pasuje zarówno do komunijnych prac jak i tych ślubnych. Serdecznie polecam spróbować jak fajnie się z nią pracuje.
Today I have for you cards I made for Holy Communion using beautiful hosts with doves from SnipArt. As the "ornaments" I used ivy chipboards. I think that Wandery Ivy collection perfectly suits communions as well as weddings. You must try it :)









UŻYTE MATERIAŁY / SUPPLY LIST
Tekturki SnipArt chipboards
Papiery ScrapAndMe paper
Wykrojniki Craft Passion dies

4 komentarze:

  1. Śliczne prace, dobrze że nie muszę wybierać tej naj... :) Tekturki faktycznie ciekawe i ten bluszcz bardo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :) Kazda jedna ma swój urok ;) a bluszcz bardzo uniwersalny jest :)

      Usuń