środa, 13 lutego 2019

Latarenka / Lantern

Zdradzę Wam mały sekret. Dostałam od naszej szefowej Marty prezent w minione święta Bożego Narodzenia. To była właśnie owa latarenka. Kiedy ją zobaczyłam wiedziałam od razu jak ją ozdobić. Od razu ja skleiłam, pokryłam białym gesso, a potem kilka dodatków i malowanie ulubionymi kolorami tworząc efekt ombre z pomocą farb akrylowych. Końcowym elementem było pomalowanie gesso aby wydobyć stworzoną strukturę. Niezwykle spodobał mi się efekt końcowy. Jestem bardzo zadowolona z mojej różowej latarenki :)
I'll tell you a little secret. I got the gift from our boss Marta at Christmas. It was this lantern. When I saw it, I simply new what to do with it. I sticked it together, covered it with gesso, next I added a few embellishments and my favorite colors to make the ombre effect with acrylic paints. To give it the final touch, I used gesso again. I really enjoy how it looks at the end!










UŻYTE MATERIAŁY / SUPPLY LIST

Tekturki Snip Art Chipboards

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz