środa, 8 listopada 2017

DT Przyda się - Lawendowe LO / Lavender LO

Pod koniec zeszłego miesiąca firma Lemoncraft wypuściła na rynek swoje nowe dzieło. Violet silence, bo o tej kolekcji mowa po prostu podbija serca scrapowe. Mnie również nie mogło zabraknąć w tej rodzinnej fascynacji ;) Tym bardziej cieszę się, bo twórcą tejże kolekcji jest nasza zdolna Mosia <3 Kto jeszcze nie miał okazji przyjrzeć się jej z bliska to podpowiem tylko, że jej subtelność kolorów i piękno kwiatów wprost zachęcają do cięcia i działania!
Bazę mojego dzisiejszego projektu stanowią papiery z bloczka Basic. Nie zawierają one żadnych kwiatów, są idealnie przystosowane do "bycia tłem". I właśnie takie deskowe tło wybrałam (ten papier znalazł się w moim TOP10 najpiękniejszych papierów) szkoda tylko, że znaleźć go możemy tylko w bloczku :/ Na szczęście razem z kolekcją papierów Lemoncraft wypuszcza serię Vintage, tutaj również jej nie zabrakło. Piękne bukiety kwiatów, różowe <3 liście, karty ozdobne wydrukowane na grubym papierze, idealnie komponują się z całą kolekcją. W ofercie Lemoncraft znajdziecie również badziki pasujące do kolekcji i przepiękne motyle, które dodadzą lekkości Waszym pracom!

Moją dzisiejszą inspirację udało mi się nakręcić, także zapraszam do zaparzenia kafci* i obejrzenia filmu :)

1 komentarz: