poniedziałek, 2 października 2017

Wyprawa do Norwegii / Norway trip

Witajcie!
Kika dni temu miałam świetną okazję uczestniczyć w zlocie scrapowym nie daleko Oslo pod nazwą Stempel Scrap. To był super spędzony czas z daleka od domu. Bardzo się cieszę, że kolejny raz mogłam spotkać równie scrapowo zakręcone osoby jak ja :) Wybrałam się tam z moją ulubioną marką tekturkową Snip Art, z Martą i Leskiem na pokładzie oraz zawsze uśmiechniętą Olgą <3

Welcome everyone!
Few days ago I had great opportunity to participate in Stempel Scrap gattering near Oslo. That was fantastic time away from home! It was so nice to meet another time crazy scrapbooking people the same as me <lol> 
I went there with my favourite chipoard brand Snip Art with Marta and Leszek on board and always smiling Olga :)



Piątek była dla mnie dniem do zaklimatyzowania się, ale w sobotę....! Miałam moje pierwsze w zyciu warsztaty za granicą!! Rozpoczęłam od Pani w kwiatach i kolorowych mgiełek Pentart od Przyda się i papierów Lemoncraft, bazując oczywiście na tekturkach od Snip Art
Friday was my day to settle down, but on Satuday....!!! I had my very first workshops aborad!!! We start with Lady in Flower and crazy colors from Pentart mists from Przyda się and Lemoncraft papers!


  






Wieczorową porą w końcu miałam okazję spotkać naszą wspólną koleżankę z DT Snip Art Lisę! Jest urocza i niezwykle utalentowana!
In the evening I finaly met my scrap friend from Snip Art DT Lisa!!! She is so adorable and has great talent! 

Niedziela rozpoczęła się warsztatami z Art journala. Po niezwykle żywych dwóch dniach moja energia spadła i zaczeło mnie dopadać jakieś choróbsko, gardło odmawiało posłuszeństwa i czułąm się niezwykle zmęczona. Po mimo tego spędziłam niezwykle przyjemnie czas z kraftowymi journalami od Piątek Trzynastego, na których pracowałyśmy dzielnie tworząc nasze strony!

Sunday started with Art journal classes. Unfortunately I had some troubles with throat and felt weakened. Despite this we spent very nice time with fabulous kraft art journals form Piątek Trzynastego!




Podczas wyjazdu udało mi się nawet znaleźć czas na scrapowanie dla siebie ;)
I even found time for scrapping for myself ;)


To był na prawdę fantastycznie spędzony czas! Dziękuję wszystkim za spotkanie <3
To jest coś niezwykłego mieć takie cudowne hobby!
 This was really good time! Thank you everyone <3
It's so great to have such hobby!!!



Buziaczki
HUGS <3

6 komentarzy:

  1. It was lovely to see you!!!
    HUGS Lisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak tam było bajkowo :) Cudnie :) Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Is was denfinitely a lot of fun! With amazing people and very interesting views :D

      Usuń