czwartek, 15 czerwca 2017

DT Fabrika212- Serce / Heart

Bardzo dobrze jest czasem wziąć udział w warsztatach!
It's so good to go on workshops sometimes!

Jakiś czas temu uczestniczyłam w warsztatach Olgi Heldwein. Zrobiłam wtedy bazę na pięknym sercu, jak zwykle jednak zabrakło mi czasu do skończenia zatem zabrałam pracę do domu, gdzie czekała na właściwy moment. Właśnie nadszedł....
Some days ago I participated in Olgas Heldwein workshops. That day I made my base on lovely heart, but as always I hadn't enoght time to finish it so I took it home and it was waiting for the right time. Finally it came! And here it is...




Zapraszam do zabawy z Fabrika212, kozystałam z takiej oto palety kolorystycznej ponizej
Let's play with Fabrika212, here is the palette of colors

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz