niedziela, 5 lutego 2017

DT Przyda się - Odrobina serca / Little bit of heart

Zapraszam na zabawę w lifotwanie. 
I invite you to try lift my friends project 

Przyszło zmierzyć mi się z nieskazitelną czystością prac koleżanki. Niestety jednak poległam. Zdecydowanie styl clean and simple nie jest mi pisany. Za to wśród ciapek, chlapań, przybrudzeń czuję się świetnie!
I tried to fight with creating clean LO, nut unfortunately I gave up. Clean and simple style is totaly strange for me. However every splashes, scratches defenetly works for me!





Zapraszam do zabawy z Przyda się! Na blou dowiecie się co też liftowałam ;)
Come along and play with Przyda się! On the blog you will find out what LO you suppose to lift

 Pracę zgłaszam na wyzwanie / I enter my project into following challenges

Lemonade  A heart
I was honored in Mixed Media Place challenge

Pozdrawiam
Ola 

12 komentarzy:

  1. Fantastyczny scrap! Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby nie patrzeć, jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję wszystkim za tak piękne i miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie C&S jest najtrudniejszym stylem :) I też nie potrafię, chociaż podziwiać lubię.
    Twój jest piękny i jest co podziwiać, a ciapania bliższe są sercu memu, więc tym bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak by nie było, jest pięknie i to jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. You are very talented.
    I'll be glad if you participate here with your project -
    IKEsWORLD CHALLENGES
    http://ikesworldchallengeblog.blogspot.bg/2017/01/ikesworld-challenges-81-anything-goes.html
    Blessings

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow fantastyczny tyle cudnych dodatków !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing creation wow lovely thanks for playing at Mixed Media Place challenge !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny scrap!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Mixed Media Place.

    OdpowiedzUsuń