środa, 25 stycznia 2017

DT Przyda się - Ramka dla Babci / Frame for GrandMa

Ikemo01
Miesiąc temu poprosiła mnie klientka, abym wykonała pamiątkę z okazji rocznicy ślubu, ale... taką inną! Nie bardzo wiedziałam jak się za to zabrać, aż w końcu poradziłam się wspaniałomyślnych koleżanek, które podpowiedziały mi - wykonaj LO. Nie do końca taka forma mi odpowiadała, gdyż nie bardzo wiedziałam co mam dalej zrobić z formatem 30x30 ponieważ nie posiadam żadnej ramy tej wielkości. Z pomocą przyszła mi Ikea. Kiedyś z myślą o prezentach zakupiłam ramki 3D. Świetna sprawa ponieważ po pierwsze ma odpowiedni wymiar, nie za duży nie za mały 25x25cm, po drugie jest 3D, a po trzecie, to co najważniejsze, ma szybkę, więc nasza praca może stać i stać bez kurzu "w sobie".
W prawdzie to co dziś prezentuje to nie praca dla tejże klientki tylko prezent dla Kochanej Babci od wnuczka, jednak zasada tworzenia pracy jest taka sama. Jak zdążyliście już zauważyć uwielbiam tworzyć pace warstwowe, więc taka forma jest dla mnie jak najbardziej idealna! ALE.... (niestety musiało się pojawić) ramki Ikei nie są idealne i często zdarzają się otarcia, więc trzeba być ostrożnym przy ich zakupie. Jednak nie taki diabeł straszny ;) Postanowiłam wykonać pracę lekko w stylu retro. Przetarłam papierem ściernym ramkę i zabezpieczyłam werniksem. Środek wypełniłam świetnie odpowiadającą kolorystycznie do stylu retro kolekcją Jak we śnie Retro Galerii Papieru (nie dość, że jest retro to jeszcze z różem <3 ). Trochę ją porozdzierałam, postrzępiłam i przyozdobiłam tekturkami. Następnie wykonałam ulubione warstwy do zdjęcia i udekorowałam różnymi dodatkami. W sklepie ostatnio pojawiły się urocze formy silikonowe, więc i u mnie nie mogło zabraknąć, lekkich jak piórko, piórek z masy Fimo. Całość mimo brązowych tuszowań pozostała lekka i przyjemna dla oka.
Ikemo07Ikemo05Ikemo06Ikemo03Ikemo04

W pracy wykorzystałam

8 komentarzy:

  1. Świetny prezent! Bardzo podoba mi się Twoja rameczka! Może i ja wykorzystam Twój pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepięknie :)
    A pamiętasz może nazwę tej ramki? Chyba dawno nie byłam w ikea ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ramka :) piękne kolory i fotka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rameczka bardzo wiosenna, zachwycająca :-)

    OdpowiedzUsuń