wtorek, 27 grudnia 2016

DT Piątek trzynastego - Przygoda / Adventure

Dziś przychodzę do Was z kolejną stroną mojego Art journala. Tę stronę rozpoczęłam od stworzenia tła tnąc skrawki papieru na różnej wielkosci paski, następnie pokryłam je gesso i zrobiłam kilka tekstur za pomocą pasty. Naniosłam wszystkie kolory moich niebieskich mgiełek, psikając i chlapiąc. Na samym końcu naszła mnie ochota na rozpłynięcie się po niebie pełnym puszystych chmurek!
Today I come with another page of my Art journal. I have started with background using paper stripes, gesso and some texture paste. Then I used all my blue mists, spaying and splashing. At the end came the idea about flying on the sky full of fluffy clouds :)





Wykorzystałam / Supply list
Pozdrawiam cieplutko / Greet warmly
Ola

2 komentarze:

  1. Piękne :o Chciałabym umieć robić takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym tak tworzyć! Zazdroszczę, ale w tym pozytywnym sensie :-)

    OdpowiedzUsuń