piątek, 30 grudnia 2016

DT Piątek trzynastego - Choinka / Christmas tree

Sylwester zbilża się wielkimi krokami, ale ja wciaż w świątecznym nastrony, dlatego też mam dziś dla Was LO z piękną choinką w stylu shabby chic. Starałam się utrzymać ją w spokojnej toancji, bez wielkich szaleństw, ale po prostu nie mogłam się oprzeć aby dodać brokat! Uwielbiam święta!
New Year's Eve is coming, but I am still in Christmas mood that is why I have for you today LO with shabby chic Christmas tree. Although I was trying to make it very calm I simply couldn't resist adding some glitter to make it shine! I love Christmas!




Użyłam / List supply

Pozdrawiam cieplutko / Greet warmly
Ola

3 komentarze:

  1. niezwykle zimowe i klimatyczne ... a te warstwy kolory, dodatki - magia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous LO! Thank you for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie magiczny projekt, piekne kolory! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Scrapki-Wyzwaniowo:) Pozdrawiam!Sylwia

    OdpowiedzUsuń