środa, 21 grudnia 2016

DT Przyda się - Lubię gotować i scrapować / I like cooking and scrapbooking

ikemo01
Ostatnio rozpoczęłam moją przygodę z Art Journalem. Dopiero raczkuje w tej dziedzinie, ale chciałabym znów podzielić się z Wami tym co do tej pory udało mi się stworzyć.
Lately I started my adenture with Art journal. It is my very begining but still I want to share with you my project. 

Przyznam, że ta metoda o tyle leży mi na sercu, że kompletnie nie myślę podczas jej tworzenia. Może nie do końca się tak dzieje, ale próbuje przekazać Wam, że tutaj pozwalam sobie na TYLKO MOJE przyjemności. Nie trzymam się zasad. Eksperymentuje. Otwieram siebie na świat. Prace tworzone do tej pory starałam się ubierać elegancko, estetycznie oraz, w miarę, logicznie. Tutaj natomiast szaleję! Mój Art journal jest wielkości zeszytu. Staram się od podstaw go chronić, używając bezbarwnego gesso, a dopiero potem robić "inne" rzeczy ;) Dziś zaczęłam od gotowania, a skończyłam na rozwijaniu mojej pasji scrapowej...
I must admit that this scrapbooking method is very close to my heart because I don't hae to think about creating it. Ok it's not so true, but I want to say that I put my thoughts, feelings and everything on the paper. I don't stick to rules very strongly. I experiment, open myself to the world. Projects that I was making till today was elegant, estetic and (I believe) logic made. In here I simply o crazy <3
My Art journal is more like notebook size. From the beggining I try to protect it with clear gesso and then I put other "things". Today I started with cooking and finished with scrapbooking ;) 


ikemo02ikemo03ikemo04ikemo05ikemo06ikemo07

W pracy wykorzystałam
I used
 
Pozdrawiam / Greet
Ola

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie to Twoje wpisy są mistrzostwem a nie pracami początkującego. Olu, są naprawdę fantastyczne! Ten oczywiście również.

    OdpowiedzUsuń
  2. E, tam! Cudowna praca! Czasami trzeba zaszaleć, nawet w rozumieniu artystycznym ;)

    OdpowiedzUsuń