środa, 21 września 2016

DT Przyda się - Ślub na morzu

ikemo02
W prawdzie jakby okres wakacyjny już minął, ale to nie oznacza, że ślubny też ;) do tego w pięknym miejscu bo na morzu! Przeżycie podwójnie niezapomniane!
Z tej przepięknej okazji miałam przyjemność wykonać kartkę gratulacyjną z uroczym zdjęciem pary młodej. Nawiązałam kolorystyką do tegoż zdjęcia. Wykorzystałam również motyw statku, gdyż para młoda mieszka właśnie na statku <3 W tym celu posłużyła mi rewelacyjna kolekcja UHK Naval Treat. Każdy papier przygotowany jest z dbałością o szczegóły, a dodatkowe motywy morskie wprost idealnie nadają się do "wodnych" projektów. Nie mogło również zabraknąć "moich" delikatnych tuszowań i strzępień. A z racji tego, że to kartka weselna, wykorzystałam ślubne koronki i "ala obrączki" z tekturkowych kółeczek.
ikemo01
ikemo03ikemo05ikemo06
ikemo04
W pracy wykorzystałam
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz