poniedziałek, 29 sierpnia 2016

DT Piątek trzynastego - Męska kartka / Men's card

Zostałam poproszona o przygotowanie "czegoś" dla pewnego pana z okazji 50tych urodzin. Wykorzystałam bardzo dobrze wszystkim znany motyw - samochód. Ponieważ jest to męska kartka, nie chciałam aby pojawiły się na niej kwiaty. Zastąpiła je różnego rodzaju trybikami, zegarami oraz śrubkami. Uważam, że w męskich projektach najlepszym rozwiązaniem jest kreowanie wielu detali do wzbogacenia pracy. Oczywiście nie może zabraknąć również warstw! Zapraszam do oglądania.
I was asked to prepare sth for one gentelmant for his 50th birthday. I used very well known motive - car. Because it is men's card, I didn't want to use flowers. I replaced them with different cogs, some clocks and screws. For mens project the best thing is to create a lot of details to enrich card I think. And of course, build layers!!! Let's look at my card.






Wykorzystałam / I used
  

Pozdrawiam / Greet
Ola

4 komentarze:

  1. ładnie wykonana, moze sie podobać i to bardzo
    choć w moim odczuciu to dość stereotypowy projekt
    choć z drugej strony niełątw coś wymyślec oryginalego w tej materii
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej się z Tobą zgadzam. Ameryki nie odkryłam ;) jednak tego typu projekty spędzają mi sen z powiek, dlatego tak bardzo się ciesze za każdym razem gdy ukończę projekt z super zadowalającym efektem ;)

      Usuń
  2. Fantastyczna! Tyle warstw i detali, mnóstwo do podziwiania :)

    OdpowiedzUsuń