niedziela, 24 kwietnia 2016

DT SnipArt - Kartka dla rybaka

dziś przychodzę troszkę z niecodziennym tematem. Mianowicie tematem łowieckim :)
Mój bardzo dobry kolega lubi łowić ryby, a że niedawno obchodził urodziny, postanowiłam wykonać dla niego pamiątkę w postaci "rybnej" kartki. Dodałam potuszowane tekturki od SnipArt oraz stworzyłam imitacje spienionej wody z dodatkiem mikrokulek. Wykorzystałam to co dobrze mi znane i lubiane, czyli formę kartki z kosteczkami dystansowymi, przedarciami i tuszowniem oraz jeszcze nie do końca okiełznane media. Mnie efekt się spodobał, a co najważniejsze obdarowany również się ucieszył <3




Praca zdobyła wyróżnienie w wyzwaniu Scrap Africa


Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Оооочень красиво!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe tło ,te szuwary rewelacyjne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a Beautiful card!
    Love all pretty details!
    Thanks for playing with us at Scrap Africa!

    OdpowiedzUsuń
  4. This is absolutely brilliant - I love the colours and the layers among with the awesome chipboards.TFS in Scrap Africa, good luck!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely work! Fabulous layering! Thanks for playing with Scrap Africa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh my goodness! So much dimension and texture! I love it all. Thank you for playing at Scrap Africa.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna kartka, trzymam kciuki za wygraną!!!! Thank you for taking part in Scrap Africa challenge

    OdpowiedzUsuń
  8. So so stunning! Love the chippies and textures...it's simply amazing! ;-) Thanks so much for playing along with us at Scrap Africa! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful!!! Love the textures and the layers!!! Thank you for playing with us at Scrap Africa!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fabulous card!!! Thank you for joining us @Scrap Africa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful card for a fisher!
    Thank you for inspiring with Scrap Africa!

    OdpowiedzUsuń
  12. super kartka, dziękujemy za udział w wyzwaniu na Scrap Africa blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Very creative card! I love how you made the textured background show under the chipboards. Thank you for joining us at Scrap Africa!

    OdpowiedzUsuń