środa, 30 marca 2016

DT Przyda się! - Pastelowe LO

Witam,
niedawno wróciłam z dalekiej podróży. Staraliśmy się z mężem robić najwięcej zdjęć, aby potem mieć dużo "przypominajek" gdy nasza pamieć już zawiedzie ;) Postanowiłam również wziąć się trochę za siebie i w końcu porobić prace tylko dla nas. Jak to w zwyczaju utarło się mówić "szewc bez butów chodzi" i ja robię mało dla siebie. Mocno jednak wzięłam się w garść i powstał już drugi projekt, który jest tylko mój - no dobra nasz! :)
Tym razem prezentuje LO. Forma pracy jeszcze nie do końca przeze mnie okiełznana. Postawiłam tym razem na pastelowe odcienie. Całość wyszła bardzo jasna przez co trudno było mi przedstawić ja na zdjęciach. Starałam się jak najlepiej oddać wszystkie szczegóły jednak muszę przyznać, że na żywo prezentuje się zdecydowanie lepiej. Nie jest to jednak moje ostatnie słowo i jutro ponowię próbę z aparatem!

Ikemo02a
Ikemo03Ikemo04Ikemo05

I enter this LO into challenge:

W pracy wykorzystałam

           

Pozdrawiam cieplutko

3 komentarze:

  1. There you go again, girl! This is oh, so pretty! Such a cute photo, and I just love all the shimmer and shine here! Thanks again for playing along with us in The Studio!

    OdpowiedzUsuń
  2. Your layouts are just stunning, love your techniques and colour choices. Thank you so much for playing along with us at The Studio Challenges.

    OdpowiedzUsuń
  3. This is beautiful. I'm sure the picture isn't even doing it justice.

    OdpowiedzUsuń