środa, 3 lutego 2016

DT Przyda się! - Złote gody pełne kwiatów


Witam,
50 rocznica ślubu to wyjątkowa liczba. W prawdzie nazwa „Złote Gody” na myśl przynosi nam błyszczące elementy, ja tym razem postawiłam na subtelna elegancję pastelowych odcieni. Widząc nową kolekcję Galerii Papieru postanowiłam skorzystać z delikatnych kolorów różu, błękitu i zieleni, które pięknie współgrają ze sobą tworząc harmonijną całość. Bogactwem kwiatów wypełniłam wolną przestrzeń kartki, tworząc ogromny bukiet. Dodatkowo do ozdoby użyłam białych przestrzennych elementów wykonanych z masy plastycznej Marty Stewart.






W pracy wykorzystałam:

Pozdrawiam cieplutko






3 komentarze:

  1. The distressed layers of DP, the doily and wonderful floral nest with the soft colors make such a harmonious beautiful card. Thank you so much for joining our 219th challenge here at Word Art Wednesday. Your wonderful art helps make our blog so pretty. Blessings, Carole

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, this is stunning! You put a lot of time and love into this piece and it shows. It's very chic and almost timeless in the layering of the flowers and colors you chose. Thank you for sharing this with us at Word Art Wednesday! Always nice to have you participate in the challenge with us. Have a great day!

    OdpowiedzUsuń