środa, 17 lutego 2016

DT Przyda się! - Kartka dla żeglarza

Ahoj :)
Na dzisiejsze spotkanie z Wami przygotowałam mini LO w postaci kartki. Chciałam aby praca była bardzo bogata, aby działo się na niej wiele przywołując na myśl wzburzone morze. Nie myślałam długo nad kolekcją, gdyż Naval Treat UHK to wprost wymarzona kolekcja do "morskich" zadań. Z pomocą wygodnych nożyczek powycinałam różne morskie motywy z papierów scrapbookingowych, następnie je postarzyłam wykorzystując postarzacz do papieru oraz tusze w odcieniach brązu. Dodałam również gazę imitując tym samy sieci rybackie oraz sznurek tworząc "ala" węzły marynarskie :) Praca ta powstała na specjalne zamówienie urodzinowe dla Pana Żeglarza! Myślicie, że będzie zadowolony? :)





I entered this card into following challenges:
  

Praca zdobyła wyróżnienie w wyzwaniu  "Rok Kraft: Kraft i niebieski"




W pracy wykorzystałam:
  

Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Też mam te papiery <3 Wyszlo pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh my gosh!!! I'm such a sucker for nautical themed work, and this is just awesome!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh my gosh!!! I'm such a sucker for nautical themed work, and this is just awesome!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Круто!!! Стильно!!! От открыточки повеяло морским соленым ветром!!! Попутного ветра!!! Спасибо за участие в задании "Скраповый мир!""

    OdpowiedzUsuń
  5. Замечательная работа! Красиво, интересно!
    Спасибо от Скрапового мира за участие в нашем задании!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka! Naprawdę mnóstwo się tam dzieje, piękne dodatki i super warstwy. Dziękujemy za wspólną zabawę na Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. So beautiful! I can almost smell the sea! Thanks for joining us at Scrapki-Wyzwaniowo !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Wonderful! I love the card! Thanks for playing along with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. zajebista wyszła! pozdrawiam w imieniu Scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń