wtorek, 22 listopada 2016

DT Przyda się - Art journal

ikemo01
Od dłuższego czasu "coś" we mnie siedziało. Chciało wyjść, ale nie bardzo umiało. Dziś temu pomogłam i powstało TO! Coś na wzór "art journala" bardzo osobistego.
Jest to pierwsza strona i mam zamiar zapełniać go kiedy tylko najdzie mnie wena i ochota :) Widziałam piękne art journale wykonywane w starych książkach. Jednak serce mnie boli na myśl artystycznego niszczenia owej historii. Dlatego też postawiłam na bazę z papieru kraftowego oblepionego stronami z tylko jednej książki, którą lata temu przeznaczyłam na ten cel. Skrupulatnie wybrałam "Budowę wiersza" z podziałem na kreski i kropki :P Zatem bazę również mam z wyjątkowo artystyczną duszą ;)
ikemo02ikemo03ikemo04ikemo05ikemo06ikemo07

Wykorzystałam


Pozdrawiam

2 komentarze: